Znajdź i kup oponę

(?)
(?)
serwis przyjazny kobiecie-euromaster
Serwis przyjazny kobiecie

Serwis przyjazny kobiecie

Jak powinien wyglądać

Każdy klient chce być mile obsłużony w punkcie sprzedaży, nieważne czy jest to fryzjer czy hotel. Płacąc za usługi oczekujemy coraz lepszej jakości, ale również miłej i fachowej obsługi. Dlaczego więc tak ważne jest by serwis sprzyjał nie tylko mężczyznom, ale również kobietom?

Serwis przyjazny kobiecie

serwis-przyjazny-kobiecie-baner-strona.jpg

Pobierz regulamin

 

Kobiety chcą być traktowane na równi z mężczyznami, a ich wiedza motoryzacyjna często jest imponująca. Natomiast oczekiwania Pań co do obsługi bardzo często są na innym poziomie. Sieć Euromaster stworzyła projekt Serwis Przyjazny Kobiecie, po to by wśród naszej sieci wyróżnić te serwisy samochodowe, które w łatwy i fachowy sposób zajmą się nawet najbardziej wymagającymi klientkami.

Jak powinien wyglądać serwis przyjazny kobiecie?

serwis przyjazny kobiecie porady.jpg

Przede wszystkim szacunek! Z szacunkiem powinni być traktowani wszyscy klienci, zarówno kobiety jak i mężczyźni. Panie w serwisach samochodowych powinny czuć się spokojne i pewne, że nie zostaną oszukane, „naciągnięte” na dodatkowe koszty z racji, że nie zawsze mają tak dogłębną wiedzę techniczną jak Panowie. Natomiast pracownik serwisu, powinien być przede wszystkim miły, uprzejmy i pomocny. Na samym początku mechanik jest zobowiązany zaproponować kobiecie pomoc przy wjeździe na warsztat. Następnie, powinien założyć folię ochronną na siedzenia, by zachować je w czystości. Mechanik powinien dokładnie wyjaśnić w sposób prosty i zrozumiały, co krok po kroku będzie wykonywał, a po zakończeniu zadania powiedzieć co zostało zrobione. Dać swoje wskazówki, co i dlaczego według niego należy jeszcze ewentualnie wymienić i jaki będzie tego wstępny koszt. W warsztacie mechanicy powinni dbać o ład i porządek, tak by wygląd pomieszczenia nie odstraszał klientów (zarówno kobiet jak i mężczyzn).

Jak powinien wyglądać punkt obsługi klienta, by kobiety były zadowolone?

serwis-przyjazny kobiecie - biuro obslugi.jpg

Prace mechaników zazwyczaj trwają nieco dłużej niż spodziewają się tego kobiety. Dlatego też trzeba dbać, by czas spędzony w biurze obsługi mijał Paniom przyjemnie. W centrum obsługi klienta powinny być wygodne krzesła, bądź fotele. Na biurkach pracowników musi być schludnie i czysto. Toaleta również powinna być zachowana w nienagannej czystości. Na stoliku warto żeby znajdowały się aktualne czasopisma dla mężczyzn jak i dla kobiet, tak by płeć żeńska w oczekiwaniu na zakończenie wykonywanej usługi, mogła poczytać prasę nie tylko o motoryzacji, ale i on czyś bardziej kobiecym. Miłym gestem będzie zaproponowanie kawy bądź herbaty lub udostępnienie ekspresu do samodzielnej obsługi, żeby klienci poczuli się ważni i zaopiekowani.

Skąd pomysł by serwis był przyjazny kobietom?

Obrazek 3.jpg

Większość kobiet traktuje wizytę w warsztacie samochodowym jako nieprzyjemną konieczność. W przypadku gdy podczas jazdy auto ulegnie awarii, kobieta do naprawy usterki najczęściej wysyła swojego męża, tatę bądź brata. Tylko nieliczne Panie same, bez obaw jadą do warsztatu. Jednak nie tylko to jest powodem rzadkich wizyt kobiet w warsztatach samochodowych. Kobiety cenią sobie czystość. Częstym powodem niechęci odwiedzin serwisu zajmującego się mechaniką, bądź wymianą opon jest strach przed brudnym serwisem. Kobiety boją się, że mechanik zabrudzi im auto w środku lub też one same ubrudzą się o coś w warsztacie. Naszym celem jest żeby płeć piękna zaczęła bez obaw przyjeżdżać do serwisów. Jedna zadowolona klientka poleci serwis kilku koleżankom. W rezultacie, dzięki temu firma zyskuje więcej klientów, a także cieszy się pozytywnymi opiniami.

Sieć serwisów Euromaster od marca 2018 wprowadziła dodatkowe oznakowanie swoich punktów jako Serwis Przyjazny Kobietom. Ponad  90% naszych punktów osobowych uzyskała to dodatkowe wyróżnienie. Co to oznacza w praktyce?

  • Serwis utrzymany jest w czystości, ze schludnym wnętrzem
  • Pracownik biura obsługi klienta jest miły i chętnie wyjaśni co w aucie wymaga naprawy
  • Większość punktów posiada kącik dla małego dziecka z kolorowankami czy też zabawkami
  • Dla klientów dostępna jest kawa, herbata oraz aktualna prasa
  • Bez naciągania – u nas klienci otrzymują jasną i klarowną wycenę, bez ukrytych kosztów
  • Auta klientów zostają odpowiednio zabezpieczone przed ewentualnymi ubrudzeniami tapicerki podczas naprawy

 

Zapraszamy do serwisów Euromaster, serwisów przyjaznych kobiecie!