Zoptymalizowane osiągi na oblodzonych drogach i zmniejszony hałas drogowy dzięki optymalnemu rozmieszczeniu gwoździ w 24 rzędach w oparciu o wiele symulacji.Innowacyjna technologia asymetrycznych gwoździ z podwójnymi końcówkami, która skraca drogę hamowania na oblodzonych drogach o 20% w porównaniu z poprzednikiem.Trapezoidalny kształt gwoździa zapewnia zatrzymanie gwoździa, ograniczając ruch przy jednoczesnym zmniejszeniu hałasu.Zbiornik zatrzymujący wióry lodu wokół gwoździ i zwiększający przyczepność.
Głębokie rowki boczne zapewniają doskonałą przyczepność nawet na głębokim śniegu.
Skuteczne rozpraszanie błota pośniegowego lub ubitego śniegu jak wody przez poszerzone na zewnątrz rowki w kształcie litery V.
Stabilność w linii prostej zapewniona przez strefę centralną i stabilność na zakrętach dzięki sztywnym blokom barkowym.