MICHELIN
Pilot Sport Cup 2

Test NC Bezpieczeństwo Test NC Komfort Test NC Ekonomia

Funkcje opony

Opona opracowana na tor wyścigowy i dopuszczona do użytkowania na szosie

 

TECHNOLOGIA


Technologia dwóch mieszanek Bi-Compound

> Wyjątkowa przyczepność na suchej nawierzchni

> Bardziej wyrównane czasy okrążeń na suchym torze Rozmieszczenie dwóch różnych mieszanek gumy na wewnętrznej i zewnętrznej stronie bieżnika Strona zewnętrzna: elastomer z mocnych łańcuchów molekularnych zapewniający dużą przyczepność, szczególnie w ciasnych zakrętach Strona wewnętrzna: sztywniejszy elastomer zapewniający precyzyjne kierowanie pojazdem i kontrolę toru jazdy

Technologia Track Longevity 2.0®

> Wolniejsze tempo zużycia zewnętrznego barku

> Wzmocnione zewnętrzne barki Dla większej wytrzymałości i trwałości na torze

Głębszy bieżnik

Przyczepność na MOKREJ nawierzchni:

> Przesunięcie granicy aquaplaningu

> Większe bezpieczeństwo na MOKREJ nawierzchni

> Bieżnik głębszy o +20%

a

 

Warunki użytkowania


Opona MICHELIN Pilot Sport CUP 2 jest oponą na tor wyścigowy (typu semi-slick), która spełnia wymogi prawne dopuszczające ją do stosowania na drogach publicznych. Opona została specjalnie zoptymalizowana pod kątem użytkowania na suchym torze. Podczas jazdy po mokrej nawierzchni toru lub drogi, gdzie występuje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, należy odpowiednio do panujących warunków dostosować styl jazdy poprzez zmniejszenie prędkości i pozostawienie włączonych systemów bezpieczeństwa.

W celu zapewnienia właściwej kierowalności pojazdu na torze i drodze, stanowczo zaleca się montaż kompletu 4 opon MICHELIN Pilot Sport Cup.

Zalecenia przed jazdą na torze

• Sprawdź stan opon, szczególnie pod kątem zużycia i uszkodzeń

• Stopniowo rozgrzej opony do odpowiedniej temperatury, pokonując kilka okrążeń z umiarkowaną prędkością

Po jeździe na torze i przed powrotem na drogę

• Zawsze sprawdzaj stan opon, aby mieć pewność, że ich użytkowanie na drodze jest bezpieczne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym

• Przed regulacją ciśnienia odczekaj do ostygnięcia opon

• Dostosuj ciśnienie w zimnych oponach zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu

• Upewnij się, że układy bezpieczeństwa, wspomagania kierownicy i monitorowania ciśnienia w oponach są włączone

ZALECENIA DOTYCZĄCE CIŚNIENIA W OPONACH

Ciśnienie do jazdy na torze dla większości samochodów*

Zimne opony

• Napompuj opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi do ciśnienia od 1,7 bara (24 psi) do 1,8 bara (26 psi)

• Nie wolno jeździć na oponach z ciśnieniem poniżej 1,5 bara (22 psi) Gorące opony

• Optymalne ciśnienie robocze opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi wynosi od 2,3 bara (33 psi) do 2,5 bara (36 psi)

• Nie wolno jeździć na rozgrzanych oponach z ciśnieniem poniżej 2,0 bara (29 psi) Użytkowanie drogowe

• Należy dostosować wartość ciśnienia w zimnych oponach do zaleceń producenta samochodu

* Niniejsze informacje odnoszą się do większości samochodów najczęściej stosowanych na torach wyścigowych, m.in. Audi R8, BMW M3 E90 / E46 / F80, Porsche GT3 / GT3 RS / 911 Carrera / Boxster / Cayman, Renault Megane RS, Subaru Impreza / WRX / BRZ

W przypadku innych marek samochodów, w szczególności pojazdów o większej masie, lub w celu zasięgnięcia bardziej szczegółowych informacji prosimy o odwiedzenie strony www.michelin.pl

UWAGA!

• Jeżeli opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 nie będą użytkowane przez dłuższy czas, należy je zdjąć z pojazdu (wraz z kołem) i na czas przechowania zmniejszyć wartość ciśnienia o połowę.

• Opony należy przechowywać w czystym i suchym pomieszczeniu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego, w temperaturze powyżej 0°C (32°F) lub zgodnie z zaleceniami zawartymi w dokumentacji technicznej opon lub zamieszczonymi na stronie internetowej Michelin.

• Nie wolno używać, przechowywać ani przenosić opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w temperaturze otoczenia poniżej -10°C (14°F).

• W niskiej temperaturze mieszanka gumy może ulec spękaniu a komponenty opon mogą ulec zniszczeniu, co może prowadzić do obniżenia ogólnych osiągów opon.

• Nie wolno używać opon z widocznym spękaniem, pęknięciami lub uszkodzeniami boków lub bieżnika. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z przedstawicielem technicznym-handlowo Michelin.

• Podczas intensywnej i długotrwałej jazdy na torze opona i karkas mogą ulec uszkodzeniu na skutek regularnego najeżdżania opony na krawędzie łączeń poszczególnych odcinków toru.

• W przypadku długotrwałego najeżdżania na krawędzie lub przełomy (lub wypadnięcia z toru) zaleca się sprawdzenie stanu wnętrza opon. W tym celu konieczny jest demontaż opon z felgi i zlecenie specjaliście sprawdzenia ich stanu pod kątem ewentualnych uszkodzeń na zewnątrz i wewnątrz.

• Każdorazowo po zjeździe pojazdu do boksu i przed powrotem na tor zaleca się przeprowadzenie wizualnej kontroli stanu opon.

 


 

Nowość Opona Michelin Pilot Sport Cup 2

Lista wymiarów

Lista profili

Lista opon

Nowość Opona Michelin Pilot Sport Cup 2 255/35 ZR19 96Y  Michelin
Pilot Sport Cup 2 Letnia opona 255/35 ZR19 96Y E C 71db
Więcej informacji
1 061 zł

Cena brutto za szt
Gwarancja nowej opony

Dodaj do Koszyka
w magazynie w magazynie