Znajdź i kup oponę

(?)
(?)
Dunlop
Opona Dunlop SP Winter Sport 4D * ROF

SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95H * ROF (?) (?)

F opór toczenia
C przyczepność na mokrej nawierzchni
69db hałas toczenia
Zimowa opona

Więcej informacji

Opinia eksperta Euromaster
Bezpieczeństwo
Hamowanie na suchej nawierzchni
8,0 /10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
6,0 /10
Stabilność na mokrej nawierzchni
9,3 /10
Aquaplaning
7,1 /10
Komfort
Absorpcja nieprawidłowości
8,4 /10
Poziom hałasu na zewnątrz
9,9 /10
Przyczepność
9,2 /10
Ekonomia
Trwałość
6,0 /10
Zmniejszenie zużycia paliwa
5,5 /10
Europejskie oznakowanie

Funkcje opony:

Doskonałe prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych
Doskonałe zachowanie na zimowych drogach
  • Lepsza trakcja na śniegu i lodzie
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie
  • Konstrukcja oszczędzająca paliwo
Doskonałe zachowanie na zimowych drogach
SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca świetne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.

Lepsza trakcja na śniegu i lodzie
Unikatowa konstrukcja bieżnika oraz duża liczba chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, poprawia zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika zwiększają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.

Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie
W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które zapewniają szybkie odprowadzanie wody i zapobiegają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o bardzo wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.

Konstrukcja oszczędzająca paliwo
Dzięki lekkiej konstrukcji oraz zastosowanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 w trakcie jazdy.