DUNLOP
SP Sport Maxx TT

5 5 5 5 5 Bezpieczeństwo 5 5 5 5 5 Komfort 3 3 3 Ekonomia

Funkcje opony

SP Sport Maxx TT

Technologia DuPont™ Kevlar® gwarantuje znakomitą dokładność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.

 

 

KORZYŚCI


Precyzja prowadzenia dzięki Kevlarowej technologii

W oponie SP Sport Maxx TT zastosowano technologię DuPont™ Kevlar®, która oferuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta bardzo wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co zwiększa dokładność prowadzenia. Z kolei technologia Dunlop Touch Technology gwarantuje doskonałe czucie nawierzchni drogi.

Świetne prowadzenie i pokonywanie zakrętów

Konstrukcja bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, poprawiając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy dużych prędkościach. Sztywne klocki barku zwiększają stabilność podczas zakręcania.

Doskonała przyczepność i hamowanie

Unikatowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego zapewnia bezkonkurencyjną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika dodatkowo zwiększa przyczepność, poprawiając kontrolę nad pojazdem przy prędkościach autostradowych.

 

 

TECHNOLOGIE


Spłaszczony profil bieżnika

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.Zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Asymetryczny wzór bieżnika

Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

Ochraniacz Felgi (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Kevlar® w stopce opony

Boczne ściany wzmocnione włóknem Kevlarowym® zachowują optymalną sztywność w wysokich temperaturach.Zalety Lepsze wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.

Nanocząsteczki

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w efekcie doskonałą przyczepność na mokrych i suchych drogach.Zalety Doskonała przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.

 

 

 

OCENY I OPINIE


źródło: oponeo.pl

Opona Dunlop SP Sport Maxx TT

Lista wymiarów

Lista profili

Lista opon