MasterCare

Sytuacja na polskim rynku branży TSL staje się coraz trudniejsza. Firmy transportowe borykają się z brakiem wykwalifikowanej kadry pracowników. Aż 1 na 5 kierowców chce zmienić pracę, i aż 72% z nich znajdzie ją zaledwie w przeciągu tygodnia. Sytuacja geopolityczna w Europie ma również duży wpływ na obecną sytuację, na rosnące trudności branży. Ciągły wzrost ceny paliw czy propozycje nałożenia dodatkowego podatku na kierowców nie napawa optymizmem. Zarówno Euromaster jak i Michelin pracuje nad wspólnymi rozwiązaniami, które wspomogą obecną sytuację rynkową. Mottem jakie przyświeca naszej codziennej, wspólnej pracy jest pokazanie, że prawidłowo serwisowana opona ma wpływ na koszty całej firmy, pomaga oszczędzać na paliwie, serwisie, a także wpływa na zadowolenie pracowników.

Misją Euromaster jest zapewnienie klientom stałej mobilności, zarówno tym korzystającym z oferty opon osobowych i lekkiej mechaniki, jak i klientom ciężarowym. Odpowiadając na oczekiwania rynku mamy przygotowane dwutorowe działania – proaktywnie proponując klientom ofertę MasterCARE oraz reaktywnie, czyli świadczenie usługi Assistane na drodze 24/7 w Polsce i za granicą.

Nasza oferta MasterCARE wspomaga zarządzanie oponami w firmach transportowych, zwłaszcza w sytuacji kiedy mówimy o utrzymaniu ruchu. Wieloletnie doświadczenie we współpracy z przewoźnikami pozwoliło nam na wypracowanie programu, który tę mobilność zapewnia, a Polski rynek transportowy to aż jedna trzecia rynku europejskiego. MasterCARE to 4 kroki, które wspierają zapewnienie mobilności, czyli:

Inspekcja - diagnostyka; Porada ekspercka wykwalifikowanej kadry Sieci serwisów Euromaster; Wykonanie ustalonych usług, niezbędnych do dalszej jazdy; Raportowanie i analiza online

Gwarancja mobilność zaczyna się u Państwa na placu poprzez regularną inspekcję ogumienia, a profilaktyka jest najtańszym sposobem na jej zapewnienie. Program MasterCARE gwarantuje wykonanie usług na najwyższym poziomie, w trakcie odpoczynku pojazdu pomiędzy trasami.

Pobierz ulotkę


Dlaczego właśnie nasz serwis ma robić badania u Państwa na placu i dlaczego macie za to płacić? Odpowiedź jest prosta:

  • Dobrze serwisowana opona to zmniejszenie liczby awarii na drodze, a pamiętajmy, ze koszt każdej awarii to stawki ok. 2000 zł w Polsce do 2000 Euro za granicą
  • Przy inspekcji ogumienia łatwiej zauważyć potrzebę wymiany opon
  • Nasz inspektor zweryfikuje stan opon i zarekomenduje niezbędne usługi – np. wymagane pogłębienie opony daje dłuższy przebieg +25% i oszczędność na paliwie
  • Właściwy obrót na feldze to dłuższy przebieg +20%
  • Regularna kontrola ciśnienia powietrza to lepsza przyczepność, przebieg i oszczędność paliwa

Maksymalne wykorzystanie potencjału opon na Twoim pojeździe, poprzez podejmowanie działań wydłużających przebieg i żywotność opon – pozycjonowanie-rotacja, pogłębianie, obrót na feldze czy regularna kontrola ciśnienia – to przykłady usług, które zwiększą możliwość opony na pojeździe. Rekomendujemy ponowne wykorzystanie opon poprzez naprawę lub bieżnikowanie. Korzystając z wiedzy, rzetelności serwisów Sieci Euromaster otrzymujecie Państwo gwarancje, że flota opon jest właściwie zarządzana, a finanse firmy są pod kontrolą. Dla dokładniejszej weryfikacji macie Państwo dostęp do specjalnych raportów w portalu InCenter, które w czytelny sposób pozwalają na bieżącą analizę stanu ogumienia na pojeździe, co na co dzień ułatwia pracę. Czytelność raportowania w InCeter to dodatkowy czas, który można poświęcić na rozwój biznesu.

Jako ekspercka Sieć serwisów, specjalizująca się w oponach, rekomendujemy opony z Grupy Michelin, które dzięki wysokiej jakości i możliwościach wydłużenia ich życia jeszcze bardziej wspierają regularne oszczędności w firmie transportowej.

Podsumowując zależy nam na podkreśleniu, ze dobra opona pozwala uniknąć problemów i zaoszczędzić paliwo, a dobry serwis pozwoli wydobyć najwięcej korzyści z opon i obniży koszty operacyjne firmy transportowej. Odpowiedzią Euromaster na te wyzwania jest program MasterCARE.

InCenter

Porozmawiajmy o wspólnym biznesie

mastercare@euromaster.pl

022 395 62 90