Często zadawane pytania


Wybór odpowiednich opon POKAŻ SZCZEGÓŁY
W jaki sposób czytać rozmiary opon, aby zamówić odpowiedni produkt?
Czy opony zakupione na Euromaster.pl są nowe?
Są opony zakupione na Euromaster.pl posiadają gwarancję ?

Jak sprawdzić rozmiar opon i zamówić odpowiedni produkt?
 

Na stronie głównej euromaster.pl znajdziesz informacje na temat tego jak sprawdzić rozmiar opony.

Jeśli opony nie są oryginalne, należy zapoznać się z informacjami o rozmiarze zatwierdzonym przez ich producenta.



Czy opony zakupione na euromaster.pl są nowe?

 

Tak, sprzedajemy tylko nowe opony spełniające europejskie standardy wyprodukowane przez wiodące marki.

W przeciwieństwie do innych sklepów internetowych, sprzedajemy tylko nowe opony. euromaster.pl nie sprzedaje opon bieżnikowanych (są to opony zużyte, których rzeźba bieżnika została odzyskana).

 


Jaki jest stan sprzedawanych opon na Euromaster.pl ?


Wszystkie oferowane opony są nowe (nigdy nie montowane i przechowywane w warunkach rekomendowanych przez producentów). Aby poznać dokładny tydzień i rok produkcji należy odczytać nr DOT z boku opony. Większość naszych opon została wyprodukowana w ciągu ostatnich 2 lat.

 


Czy opony zakupione na euromaster.pl posiadają gwarancję?


Tak, opony zakupione na euromaster.pl posiadają gwarancję producenta. Aby gwarancja została uznana, należy użtkować produkt zgodnie z jego przeznaczeniem.



Jakie jest pochodzenie opon sprzedawanych na euromaster.pl?


Według Centrum Produkcji Opon, głównie z Europy, ale mogą one również pochodzić z innych kontynentów. Np. opony BF Goodrich, produkowane są w USA. W pozostałych przypadkach opony sprzedawane na euromaster.pl posiadają certyfikaty standardów europejskich.


Czy wszystkie opony widniejące na Euromaster.pl są na stanie magazynowym?

 

Tak, wszystkie opony widniejące na euromaster.pl znajdują się w magazynie. W wyjątkowych przypadkach widnieje informacja o braku dostępności. Jeśli mimo tego chcesz zamówić produkt, możesz wysłać do nas e-mail na który mamy obowiązek odpowiedzieć w ciągu 48h podając orientacyjny czas dostawy.


Dlaczego niektóre opony nie są już dostępne?


Euromaster jest jedym z największym dostawców opon w Europie: posiadamy ponad 500.000 opon. Może się zdarzyć, że niektóre z nich nie będą dostępne. W takich przypadkach, będziemy informować o terminie ich dostępności. Jeśli mimo tego chcesz zamówić produkt, możesz wysłać do nas e-mail na który mamy obowiązek odpowiedzieć w ciągu 48h podając orientacyjny czas dostawy.


Czy euromaster.pl sprzedaje opony dla pojazdów jednośladowych (motocykle, rowery)?
Nie, aktualnie na euromaster.pl sprzedajemy opony tylko do samochodów osobowych, 4x4, dostawczych i samochodów kempingowych.

Płatności POKAŻ SZCZEGÓŁY
Czy w ceny opon wliczony jest podatek VAT?
W jaki sposób mogę zapłacić za montaż opon?
Jakie istnieją sposoby płatności na Euromaster.pl?
Czy moja płatność jest bezpieczna?

Czy przy oponach widnieje cena z podatkiem VAT?


Opony i wszystkie związane z nimi usługi są obciążone podatkiem VAT 23%


Jak mogę wybrać serwis w którym odbiorę produkty osobiście?

Zaletą zakupów na euromaster.pl jest finalizowanie całej trasakcji (zakup opony, montaż oraz miejsce wizyty) w Internecie. Jeśli zamówisz oponę na naszej stronie, masz również możliwość zakupu usług powiązanych, tj. montażu, wyważania. Wszystkie płatności są dokonywane w pojedynczej transakcji. Jest to wygodne i nie zmusza do regulowania rachunku na miejscu w serwisie.


Jakie są metody płatności na Euromaster.pl ?


Euromaster.pl oferuje rozliczanie swoich zakupów poprzez płatności DotPay.
 




Czy moje płatności są bezpieczne?


Używamy technologii wysokiej wydajności; bezpiecznego serwera (SSL), co zapewnia niezawodność naszego biznesu. Program ten szyfruje wszystkie dane osobowe niezbędne do realizacji zamówień (szczegóły nazwa, adres, banku) w momencie finalizacji transakcji.


Czy otrzymam fakturę za zamówienia złożone na euromaster.pl ?

 

Przy zakupie na euromaster.pl , Twoja faktura jest generowana przez serwis w którym montowana będzie opona. Są na niej uwzględnione szczegóły zamówienia oraz podatek VAT.

 

Dostawa i śledzenie przesyłki POKAŻ SZCZEGÓŁY
Jak mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało wysłane?
Jaki jest czas dostawy?
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Jak mogę sprawdzić czy zamówienie zostało już wysłane?

Po złożeniu zamówienia, automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem i z informacją, czy zamówienie zostało przesłane do nas. Jeśli nie otrzymasz tej wiadomości, możesz sprawdzić pocztę sklasyfikowaną jako «spam» (wiadomości-śmieci).


Jaki jest czas dostawy?

Jeśli opony zamówione przez Ciebie są na stanie w magazynie, potrzebujemy tylko dwóch godzin, aby przygotować wysyłkę. Jeśli tak nie jest, możemy zamówić opony do naszego serwisu w ciągu 3 dni.
 

Czy mogę śledzić moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia na euromaster.pl automatycznie wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i jego numerem referencyjnym. Jest to unikalny numer, na który należy się powołać kontaktując się z działem obsługi klienta.
 

Gdzie możecie dostarczyć opony?

Możemy dostarczyć opony do jednego z naszych serwisów partnerskich. Ty wybierasz dogodną datę montażu opon.


Czy mogę zmienić serwis w którym opony będą montowane po złożeniu zamówienia?

Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia szybkiej dostawy. Dlatego też, po potwierdzeniu zamówienia, nie jest możliwe, aby zmienić serwis w którym opony będą montowane.


Czy mogę anulować złożone zamówienie?

 
W celu anulowania zamówienia należy skontaktować się z obsługą klienta Euromaster.
Umówienie na wizytę w celu zamontowania Twojej opony POKAŻ SZCZEGÓŁY
Czy muszę skontaktować się z serwisem i poinformować go, że zamówiłem opony, które zostaną dostarczone w domu?
Co z moją wizytą jeśli serwis nie otrzymał na czas zamówionej opony?
Czy mogę zmienić datę wizyty?

Co robi Euromaster, aby ułatwić montaż mojej opony?


Zakupione opony proponujemy odebrać w jednym z naszych serwisów montażowych. Poszukiwanie centrum partnerskiego jest bardzo proste: wystarczy na stronie głównej wprowadzić miasto a pojawi się lista najbliższych punktów.


Jak wygląda ustalanie wizyty w serwisie?


Gdy już zakupisz opony on-line, będziesz miał możliwość ustalenia daty i godziny wizyty w naszym serwisie partnerskim.


Czy muszę kontaktować się z serwisem i poinformować, że chcę odebrać opony w wybranym punkcie?


Podczas finalizowania transakcji, serwis montażowy jest automatycznie powiadamiany o złożonym zamówieniu i dacie wizyty.
Wszystkie terminy wizyt i logistyka są zarządzane przez naszą obsługę klienta. Jeśli chcesz przenieść swoją wstępną wizytę, zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta na sklep@euromaster.pl Nasz Dział Obsługi Klienta będzie zobowiązany do poinformowania o zmianie adresu odbioru.


Co z moją wizytą, jeśli serwis nie otrzymał opony?


Jeśli opony nie zostały dostarczone na dzień przed wizytą, Euromaster informuje i oferuje inny termin wizyty. Informacje o innym terminie wizyty w serwisie odbywa się przez centrum obsługi klienta Euromaster. Nie musisz się martwić.


Czy mogę zmienić datę wizyty?

 

Tak, pod warunkiem, że nie chodzi o zmianę miejsca montażu opon. Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia szybkiego systemu logistycznego. Dlatego też, po potwierdzeniu zamówienia, nie jest możliwe, aby zmieniać serwis montujący opony. Jeśli system nie wybrał go dla ciebie, możemy przedyskutować z tobą możliwość alternatywnej daty i wyboru serwisu. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Montaż Twoich opon POKAŻ SZCZEGÓŁY
Gdzie znajdę serwis w mojej okolicy?
Jak poznać właściwą cenę montażu moich opon?
Czy muszę skontaktować się z serwisem i poinformować go, że zamówiłem opony, które zostaną dostarczone w domu?

Gdzie znajduję się najbliższy serwis w mojej okolicy?


Euromaster.pl posiada sieć ponad 70 centrów montażowych. Aby wybrać ten, który jest najbliżej Twojego miejsca zamieszkania, należy wybrać interesujące Cię, a następnie wybrać serwis partnerski. Możesz wprowadzić swój kod pocztowy lub nazwę miasta. Następnie wyszukiwarka zaoferuje Państwu szeroki wybór serwisów w Twojej okolicy.


Jak sprawdzić koszt instalacji zakupionych opon?


Euromaster.pl zdecydował się na zastosowanie jednakowej ceny na całym terytorium kraju.
Proponowana cena obejmuje montaż, wymiany armatury i równoważenia każdego koła wyposażonego w nowe opony.


Czy muszę przygotować gotówkę w dzień wizyty?


Po złozonym zamówieniu na euromaster.pl dokonujesz wszystkich płatności. Dlatego też w serwisie, wszystko odbywa się bez dokonywania żadnych płatności.


Jaki jest orientacyjny czas wizyty w serwisie?


Wizyta w serwisie partnerskim łącznie ze zmianą czterech opon wyniesie mniej niż godzinę.

Ochrona moich danych osobowych POKAŻ SZCZEGÓŁY
Czym jest ochrona moich danych osobowych euromaster.pl?
Jakie dane są potrzebne?

Czym jest ochrona moich danych osobowych na euromaster.pl ?


Przeglądanie strony euromaster.pl jest możliwe bez konieczności ujawnienia swojej tożsamości lub innych danych osobowych.
Każdy użytkownik może uzyskać dostęp do informacji na swój temat i je poprawić lub usunąć, jeśli to konieczne. W celu korekty, użytkownik jest proszony o wysłanie e-maila pod adres: sklep@euromaster.pl

 


Jakie hasła są potrzebne?


Podczas tworzenia konta na euromaster.pl , staramy się utworzyć konto zawierające dane osobowe (imię, nazwisko, e-mail, ...). Dostęp do tego konta jest zabezpieczony hasłem, które można ustawić samodzielnie.
Dla przyszłych zamówień, można dalej z niego korzystać. Jeśli zapomniałeś hasła, po prostu zapytaj nas o nie przez e-mail.